27 Gru

Postanowienia noworoczne -> Od stycznia przechodzę na dietę

Podobno  na 10 osób które podejmuje próbę odchudzania tylko 1 osiąga zamierzony cel?!

Droga do celu nie jest prosta. Jednak z odpowiednim przygotowaniem i wsparciem na pewno osiągniemy sukces! 

Jeśli na prawdę chcemy coś zmienić i w końcu schudnąć musimy dobrze się do tego przygotować. Dobry plan to podstawa.

  1. Podejmując decyzje o wprowadzeniu diety powinniśmy się zastanowić dlaczego chcemy schudnąć i jak bardzo to jest dla nas ważne. Nie chodzi tutaj o odpowiedz: bo chcę być chudsza. Warto stworzyć listę wszystkich KORZYSCI z  osiągnięcia wymarzonej sylwetki.
  2. Ustal REALNY cel. Pamiętaj że zdrowe tempo chudnięcia to 0,2 -1kg na tydzień.
  3. Myśląc o odchudzaniu pamiętaj, że dieta musi być ZDROWA,  nie może być zbyt restrykcyjna pod względem ilości kalorii czy produktów. Podczas odchudzania warto prowadzić DZIENNIK zjadanych posiłków i przekąsek.
  4. NIE PODDAWAJ SIĘ gdy zgrzeszysz i nie przekładaj diety na poniedziałek. Bardzo często zdarza się nam, że robimy przerwę w odchudzaniu na czas świąt czy imprezę weekendową. Każdemu podczas odchudzania zdarzają się potknięcia, ważne by jak najszybciej wrócić na odpowiednią drogę. Jednorazowy grzech nie zniszczy tygodnia pracy!
  5. W całym planie uwzględnij również systematyczną AKTYWNOŚĆ FIZYCZNĄ.
  6. Uzbrój się w CIERPLIWOŚĆ. Bardzo często podczas odchudzania pojawiają się momenty kiedy waga stoi w miejscu. Nie możemy się wtedy zniechęcać. Często bez żadnych modyfikacji po kilku tygodniach waga zaczyna dalej spadać.

Pamiętaj, że dieta, zdrowa dieta, nie powinna być traktowana jako chwilowy etap. Powinna być początkiem w drodze do poprawy nawyków żywieniowych.

 

Pozwodzenia!

Twój komentarz




Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe
POKAŻ
Magdalena Węgrzyn - ZnanyLekarz.pl
POKAŻ